Kwiatunek?

Temat: SPRZEDAM WÓZEK
... nie przeszkadzało ale może komuś tak :) , oraz posiada otarcie widoczne na zdjęciu nr 14 ) Wózek do wglądu we Wrocławiu raczej w godzinach wieczornych ,   telefon 071-7922428 /...
Źródło: topranking.pl/1146/47,sprzedam,wozek.php



Temat: dziwne rozmowy przychodzace
Pawel Szymanski wrote: Ja mialem sytuacje ze dzwonil do mnie telefon ktorego nie zdazylem odebrac. Sprawdzilem potel Missed Calls i znalazlem tam numer ktory wygladal rozsadnie bo 58+ 7 cyfr ale okazalo sie ze taki numer nie istnieje !!! Ciekawe co? Bardzo mnie to zaintrygowalo dlatego ze mam karte niemiecka i niemiecki numer to po pierwsze a poza tym jak mozna dzwonic z nieistniejacego numeru a poza tym jestem ciekawy co by bylo gdybym odebral. Latem zeszlego roku pisalem ze dzwoniac z budki tpsa pod koluszkami pokazywal sie niepelny numer chyba obciete byly obydwie ostatnie lub ostatnia cyfra. I numer byl w formacie z zerem na poczatku :) kuba
Źródło: topranking.pl/1690/dziwne,rozmowy,przychodzace.php


Temat: CLIR TPSA
ustawic tez tak, zeby telefon ci nie dzwonil, jesli telefonuje ktos z ukrytym CLID, co jest szczegolnie przydatne jesli jakis palant uporczywie spamuje ci numer na 0800. grzes
Źródło: topranking.pl/1696/clir,tpsa.php


Temat: z Erą do niemiec
polski z niemiec z telefonu w erze czy z prepaida niemieckiego O2? Najtaniej wyjdzie cię, jeśli dorwiesz budke telefoniczną, albo niemieckiego prepaid'a i dokupisz sobie specjalną kartę telefoniczną(działającą na zasadzie "call ... na takiej zasadzie, że dzwonisz pod bezpłatny numer (również z komórki) i po połączeniu masz sygnał, wybierasz wtedy normalnie nr telefonu, albo cię rozłącza i czekasz na zwrotny telefon. Po odebraniu masz sygnał i analogicznie to 1 sposobu wybierasz nr rozmówcy. Sposób jest zależny od rodzaju karty, którą kupisz. Ceny połączeń zagranicznych są naprawde dużo niższe. Jeżeli zamierzasz sporo dzwonic sposób ten...
Źródło: topranking.pl/1703/z,era,do,niemiec.php


Temat: Rozmowa przych. z zagranicy
INFINITY wrote: Witam, Mam takie pytanie. Ktos z zagranicy chce zadzwonic do mnie na komorke ze zwyklego telefonu. Czy moglby ktos mi podac dokladny numer jaki ta osoba ma wykrecic? Moj numer to 604 911 222. Jak powinno wykrecac sie numer kraju np. +48 ? Z gory b. dziekuje, - Grzegorz Zalezy z jakiego kraju chce dzwonic, np. z Niemiec 00 48 604 911 222, z Hiszpanii 07 48 604 911 222. Niech ten ktos zajrzy do tamtejszej ksiazki telefonicznej albo poczyta naklejki, ktore sa w budkach telef. zeby sie zorientowac jaki jest...
Źródło: topranking.pl/1704/rozmowa,przych,z,zagranicy.php


Temat: Prosze o pomoc-to sie moze zle skonczyc...
Czy polska policja moze cos z tym zrobic - jedyny numer tego kolesia jakim dysponuje to numer z Niemiec- jednak to moze byc budka telefoniczna,niekoniecznie prywatny telefon. Co powinnismy zrobic, do...
Źródło: topranking.pl/1704/prosze,o,pomoc,to,sie,moze,zle,skonczyc.php


Temat: TPSA likwiduje budki telefoniczne. "Zarabiają po 2 zł"
"Tomasz Wójtowicz" news:g1rodp$84l$1@nemesis.news.neostrada.pl Tak więc Tepsa przegapiła lata, kiedy mogła na budkach krocie zarabiać. Co racja to racja, jednak nie jest powiedziane, że przy odrobinie chęci (takich chyba jednak w TP brakuje) mogła co nieco z nich wyciągnąć. Jak?: 1. Likwidacja automatów na karty telefoniczne TP. W ich miejsca wchodzą budki obsługujące monety + karty płatnicze 2. Obniżka cen: 1 min połączenia na wszystkie telefony stacjonarne w Polsce - 5 gr.; 1 min połączenia na numery stacjonarne zagraniczne (kraje UE + Kanada, Australia, USA itp.) 10 gr.; 1 minuta połączenia na telefony komórkowe w Polsce - 30 - 40 gr. Wiadomo, że to kosmos i nigdy tak nie będzie. Ja jednak przy takich cenach bardzo chętnie bym sobie zrobił spacerek do budki telefonicznej oddalonej od miejsca mojego zamieszkania o jakieś 30 metrów i wykonał sobie rozmowę telefoniczną z wujkiem czy ciocią z Niemiec bez pośrednictwa VoIP czy innych wynalazków. Ot co wrzucam 1 zł do budki czy wsuwam plastik z banku i gadam sobie za normalną cenę z kim chcę. Chętnie bym sobie również pogadał w majowy wieczór ze znajomymi z Gdańska - w końcu 5...
Źródło: topranking.pl/1718/tpsa,likwiduje,budki,telefoniczne,zarabiaja.php


Temat: Rozmowa z niemiec na koszt odbiory, jaki koszt?
Jakie sa koszty jesli dzwoni ktos z niemiec na numer tpsa na koszt osoby odbierajacej polaczenie, chodzi mi zarowno o polaczenie z niemieckiej budki telefonicznej oraz telefonu komorkowego polskiego operatora bedacego...
Źródło: topranking.pl/1719/rozmowa,z,niemiec,na,koszt,odbiory,jaki,koszt.php


Temat: "Drobny druk" w HalloGeant
budki TP na taki numer sie nie dodzwonisz. Brak alternatywy dla oferty TP na linie 0800 zabija rynek i niestety stawka 0,30zł/min za polaczenie z numerem 0800 nie jest w stanie nawet pokryc kosztu takiego polaczenia. Dac za darmo? Sprzedajac minute polaczenia do Niemiec za 0,35zł niestety nie zarobi sie na 0800. Czy to nie paradoks ze polaczenie z 0800 jest drozsze niz telefon do USA? Dla TP to normalka pozdrawiam Bartek Kyciak http://www.tele24.pl
Źródło: topranking.pl/1722/drobny,druk,w,hallogeant.php


Temat: Rejestracja telefonow stacjonarnych ...
Czy ktos z Was ma moze dostep do _niezarejestrowanego_ telefonu stacjonarnego ??? pan ma, pani ma, wszyscy mamy ..... dostęp do automatów w budkach telefonicznych :) Poza tym sadze, ze chodzi o zarejestrowanie się w tej firmie, aby oddzwaniali tylko do znanych sobie klientów i nie nabijali tepsie rachunków - w końcu za połączenie z niemieckiej centrali do polskiego numeru muszą zapłacić Niemcy. Wystarczyłoby wysyłać sygnały z różnych numerów, niemiecka centrala by oddzwaniała i za samą autoryzację - udaną lub nie musieliby już zapłacić jak za np. minutę rozmowy.
Źródło: topranking.pl/1724/rejestracja,telefonow,stacjonarnych.php


Temat: Rejestracja telefonow stacjonarnych ...
| Czy ktos z Was ma moze dostep do _niezarejestrowanego_ telefonu | stacjonarnego ??? pan ma, pani ma, wszyscy mamy ..... dostęp do automatów w budkach telefonicznych :) Automaty w budkach ... w końcu za połączenie z niemieckiej centrali do polskiego numeru muszą zapłacić Niemcy. Wystarczyłoby wysyłać sygnały z różnych numerów, niemiecka centrala by oddzwaniała i za samą autoryzację - udaną lub nie...
Źródło: topranking.pl/1724/rejestracja,telefonow,stacjonarnych.php


Temat: Autokomisy w Berlinie?
Potwierdzam... .. NIE kupowac w komisie gdzie wlascicielem ( sprzedawca ) jest Turek /Arab/Rosjanin (rosyjski Niemiec) Robia w balona az sie kuzy. Zadnej porady ..slyszy sie dokladnie to co sie "chce"uslyszec.. ... , a na budce wisi kartka z nr telefonu ..w razie checi kupna zaraz sie ktos zjawi. TYLKO ..jesli chcesz cos zareklamowac? to poprostu odlozy sluchawke i juz.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,20,2539823,2539823,Autokomisy_w_Berlinie_.html


Temat: Niewolnictwo XXI wieku
Niewolnictwo XXI wieku Jutro jedziemy do mojego brata do Niemiec. Niedaleko, okolo 200km. Przed chwila zrobilismy taki oto plan: - telefony komorkowe naladowac - sprawdzic czy sa w nich wszystkie adresy ... wszystkich aparatow ,numerow, kart. Jeszcze 10 lat temu lecialam na drugi koniec swiata do Australii majac przy sobie paszport i gotowke. Dolecialam ,przezylam. W Polsce mieszkalam bez telefonu, najblizsza budka byla...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,12248,37731938,37731938,Niewolnictwo_XXI_wieku.html


Temat: Szukam call-back-u za granice.
bylby mozliwy CallBack dzialajacy na nastepujacej zasadzie: 1.Dzwonie na jakis numer krajowy (ktory mozna ustawic w dowolnej firmie w Polsce, ktora posiada ISDN i lacze stale do net-u) 2.Linia rejestruje moj numer telefonu, wysyla netem do uslugodawcy za granice, ten do mnie oddzwania i sobie wtedy wybieram numer pod ktory chce sie polaczyc. Procedure mozna zautomatyzowac, bo przeciez jesli kupie karte w kiosku na zasadzie pre-paid-u to piwrwsze polaczenie umozliwiloby mi sie zarejestrowanie (przypisanie karty do danego numeru telefonu), a cala reszta to juz by sie odbywala automatycznie. Zalety: Moge dzwonic za granice z SimPlus-a placac wedlug stawki operatora zagranicznego (czyli na ogol taniej niz z telefonu stacjonarnego). Operator zarabia, Polkomtel zreszta tez (chociaz nie tyle co moglby, ale to juz jego sprawa ze ... skonfigurować, by oddzwaniał na komórkę. Tyle, że akurat w tym przypadku taniej byłoby dzwonić za granicę z budki na kartę o koszt połączenia callback - twoja komórka. Ale jeśli ktoś lubi... ... miał na myśli zagranicznego operatora sieci telefonii komórkowej również musisz pamiętać o składaniu kosztów roamingu i zwykłej rozmowy. Nie jestem przekonany co do opłacalności tego typu rozwiązań. Spróbuję jednak przysiąść przy tabelach taryf niemieckich operatorów (bo takie akurat posiadam) i przeliczyć.
Źródło: topranking.pl/1719/szukam,call,back,u,za,granice.php


Temat: Koniec E10A w poznaniu ?
| Hej! | Kiedy oni zlikwidują wreszccie w strefie 22: | 7268 - Prażmów | 7270 - Złotokłos | 7275 - Baniocha | 7277 - Tarczyn | choć przynajmnoiej budki mają _normalne_ numery a nie 80x xx xx | no a połączyć się na to trzeba mieć szczęscie jak do Niemiec za komuny. juz sie grzeja szafy dostepowe i rsu z piaseczna ... potrafili jej uruchomić i cały rejon był bez łączności przez chyba z miesiąc (CA Piaseczno i Konstancin Jeziorna i wszystkie CR na wioskach) Potem udało im się uruchomić...... jedną budkę na rynku w piasecznie na przeciwko komisariatu milicji. Po opanowaniu wszelkich trudności "obiektywnych" centrala zaczęła się sypać. Np. Ja nie miałem sygnału ale do mnie można się było dodzwonić. Z kolei telefon...
Źródło: topranking.pl/1724/koniec,e10a,w,poznaniu.php


Temat: SIM LOCKI, WIRUSY, I INNE (PAMELA) NA CD
SPIS CD:  ver. 2.2 - programy do ściągania sim-locków z telefonów komórkowych, włączanie netmonitora, kody sieciowe GSM, genetatory security code, wgrywanie melodyjek, ukryte menu, wyjaśnienia w plikach txt, schematy kabli servisowych, zmiana logo operatora, klonowanie kart - jak dzwonić za darmo z budek telefonicznych, jak nagrywać karty telefoniczne, podłączanie się do linii, zdobywanie kart telefonicznych, schemat klucza to telefonów publicznych, opisy central telefonicznych, tajemnice numerów 0800, callbacki, numery serwisowe, pajęczarstwo, jak zbudować tone dialer...  itp. - jak rozkodować radio samochodowe, uruchamianie cudzego samochodu, sprzężanie stacyjek, podsłuchiwanie centertela, przeprogramowywanie cudzych poczt głosowych i automatycznych ... www - generatory wirusów, gotowe wirusy, - generatory numerów kart kredytowych - programy łamiące zabezpieczenia czasowe programów - kody do programów shareware - podstawy crackingu, hackingu i phreakingu w plikach txt ... matura - ściągi, epoki literackie, pytania maturalne, matematyka, angielski, geografia, historia, fizyka, niemiecki (308 plików ok. 6 MB) - programy do kompresji MP3 - 8hz, Xing - kombajn do kompresji audio...
Źródło: topranking.pl/1320/sim,locki,wirusy,i,inne,pamela,na,cd.php


Temat: Powieść kolejowa cd...
Czapa patrząc na pobojowisko nie bardzo wierzył w cuda....  --  Nazajutrz przybyli dowódcy żołnierzy niemieckich i zgodzili się na współpracę z polskimi kolejarzami przy udrażnianiu tory nr.2 Gdy tylko sie o ... -Uda się go otworzyć za 2 godziny. -To dobrze -Jak widzisz żołnierze są dobrze wyszkoleni i robota idzie -Ide do siebie Gdy jako tako uprzątnięto tor nr.2 naczelni przyszedl go obejrzec. ... na tapczanie i czekal na sygnal o pociagu po pol godzinie zadzwonil telefon. Czapa zerwal sie z tapczanu i podbiegl do telefonu. Nadeszla wiadomosc o pierwszym transporcie. Szybko zamknal szlabany i wyszedł przed budkę aby popatrzec na Leopardy jadące na platformach. Za chwile wylonił sie para gagarinow niemilosiernie kopcących. Czapa spostrzegł, że skład hamuje. Pociąg zatrzymal sie tuz przed przejazdem i z ... ale zapomnial o tym ze w budce miał otwarte okno. Gdy wszedl fo budki wystraszyl sie iloscia dymu bedacego w budce. Pozniej przejechal kolejny transport z ktorym nie bylo jednak klopotów. Przed przejazdem kolejnego transportu Czapa postanowil rozprostować kości i przespacerować sie koło budki. Gdy spacerował nagle zauważył znaczne odkształcenie toru. Ruszył sprintem do budki i rzucił sie do telefonu. -Panie Naczelniku ... że tamte transporty jakoś przejechały--stwierdził Czapa -Czapa skocz po śruby do swojej budki--polecil Naczelnik Czapa szybko pobiegl po sruby ktore trzymal na wszelki wypadek. Potem razem z Toromistrzem prowizorycznie naprawili tor...
Źródło: topranking.pl/1567/powiesc,kolejowa,cd.php